Indien u gekozen heeft voor een betaling op rekening dan loopt de financiele kant van deze bestelling via onze partner Klarna.
Het kan hierdoor natuurlijk voorkomen dat u een betalingsherinnering van Klarna ontvangt.

Waarom heb ik een herinnering ontvangen?
Een herinnering wordt automatisch verstuurd wanneer een factuur niet op tijd betaald is. Wanneer u specifieke vragen heeft over uw herinnering, neemt u dan contact op met de klantenservice van KLARNA. Telefonisch 020 80 82 852 of per e-mail.

Om een herinnering te voorkomen kunt u de vervaldatum van uw factuur eenmalig verschuiven als u inlogt op de website van KLARNA. De klantenservice van KLARNA helpt u graag als u er niet uitkomt.

Ik heb geen originele factuur ontvangen, moet ik nu wel de herinneringskosten betalen?
Stickerland verstuurt de factuur via e-mail op het moment dat uw bestelling verstuurd is. Neem contact op met de klantenservice van KLARNA als u onverhoopt geen factuur heeft ontvangen. Telefonisch 020 80 82 852. U kunt ook het mailformulier op de website van Klarna invullen.

Ik heb een herinnering ontvangen terwijl ik mijn factuur al betaald heb. Moet ik de herinneringskosten betalen?
Afhankelijk van de bank kan het enkele werkdagen duren voordat een betaling binnenkomt. Wanneer er geen betaling op tijd is binnengekomen wordt er automatisch een herinnering verstuurt. Als u het oorspronkelijke bedrag al heeft betaald, hoeft u enkel de herinneringskosten te betalen.

group_work Toestemming voor cookies