Stickers maken en bestellen bij Stickerland.
0 items | 0,00
Uw winkelmandje is leeg.
Stickerland Slogan: Speciaal op maat voor u gemaakt.

Klachten

spacer

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Stickerland klachten administratie
Vinkenveld 7
5249 JN Rosmalen
Tel: 073 - 711 00 90
Email: info@stickerland.nl
Of gebruik ons directe contactformulier.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Terug naar klantenservice

 

 

spacer


Openingstijden

ma 9:30 - 17:30 uur
di 9:30 - 17:30 uur
wo 9:30 - 17:30 uur
do 9:30 - 17:30 uur
vr 9:30 - 17:30 uur
za gesloten
 

Adres:

Stickerland.nl
Vinkenveld 7
5249 JN Rosmalen (Kruisstraat)
+31 (0) 73 - 711 00 90

Onze betaalmethoden:
Ideal, Paypal, MisterCash / Bancontact,
Achteraf op factuur en via een vooruit betaling.
Inloggen   |   Account aanmaken   |   Klantenservice   |   Vacatures & Stage   |   Nieuw       

Onze klanten beoordelen Stickerland gemiddeld met een 8,9 (van 10) op basis van 5497 reviews!